دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مقام مسئول در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛ 

امکان ثبت ایده تا دریافت مجوز کسب‌وکار با ورود به زیست‌بوم فناوری دانشگاه آزاد اسلامی 

امکان ثبت ایده تا دریافت مجوز کسب‌وکار با ورود به زیست‌بوم فناوری دانشگاه آزاد اسلامی 
مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زیست‌بوم فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان و اعضای هیئت علمی در راستای ارائه ایده‌های خلاق و کسب مجوز و ورود به بازار کار کمک‌کننده خواهد بود. 
کد خبر : 889085

قباد بهزادی‌پور، مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی زیست‌بومی با عنوان «فناوری» وجود دارد که از ۳ رکن اصلی «برنامه شتاب‌دهی»، «مرکز رشد» و «سرا‌های نوآوری» تشکیل شده است. 

وی افزود: اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مطمئن باشند که پس از ورود به زیست‌بوم فناوری می‌توانند مهارت‌های زیادی کسب و پس از خروج از آن علاوه بر دریافت مدرک به ایجاد کسب‌وکار‌های فناورانه اقدام کنند. 

بهزادی پور تصریح کرد: در برنامه شتاب‌دهی ابتدا آموزش‌های فناورانه کسب‌وکار در حوزه‌های برندسازی، تجاری‌سازی محصولات، ثبت شرکت، تبدیل شرکت به دانش‌بنیان، مزایای شرکت‌های دانش‌بنیان و ... به دانشجویان و اعضای هیئت علمی آموزش داده می‌شود، همچنین مباحثی جهت جرئت‌ورزی افراد برای ورود به بازار کار حتما تدریس خواهد شد. 

مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی پس از اینکه بتوانند برنامه بیزینس خوب در راستای ایده مدنظر خود جهت خلق محصول ارائه دهند، مورد حمایت دانشگاه قرار خواهند گرفت تا به‌راحتی وارد مراکز رشد بشوند و بتوانند محصول و خدمات خود را تولید کنند. 

بهزادی‌پور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی حتما در صدور مجوز تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و ثبت شرکت‌ها به اعضای هیئت علمی و دانشجویان کمک می‌کند و سرمایه‌گذاران به منظور ایجاد سرمایه اولیه برای ورود این افراد به بازارکار در قالب سرای نوآوری، شورای اقتصاد دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری حمایت‌های لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته